پرتو توییت

توییت های شعری، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری

مزه گناه

سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ق.ظ
یه استاد داریم ایشون شاعر هستن در زیر یکی از شعراشون رو میارم
من اصلا با محتوای این شعر کار ندارم بله بله
الان هستش که یهو من رو تکفیر کنن
نمیدونید که ....
باید برای خوندنش برید ادامه مطلب
-----------------------
مزه ی گناه
دلم برای تو و آن نگاه تنگ شده
برای مزه خوب گناه تنگ شده
*
دلم برای شب شعر چشم های تو، آه!
برای خنده گه گاه ماه تنگ شده
*
دلم برای خموشی انتظار و قرار
برای نیمکت رو به راه تنگ شده
*
دلم برای نفس های تند و دلهره ها
برای واژه خوشرنگ آه تنگ شده
*
غزل به قافیه آه و ماه و راه و گناه!
دلم برای تو و آن نگاه تنگ شده

بهروز آورزمان / 20 اسفند 83
کتاب میوه ممنوع
  • م ح پرتو

نظرات  (۱)

این شعر هم به دور از محتواش قشنگ بود ولی ضریح چشم قشنگ تر بود
پاسخ:
بله بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">