پرتو توییت

توییت های شعری، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری

جشن تولد

پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۵۹ ب.ظ
دیشب بعد از 5 سال جشن تولدم خونه بودم
هر سال همین موقع ها یه گوشه ای بودم و خونه نبودم
خانواده هم کم نذاشتن و یه کیک و یه سری کادو مهمونمون کردن
دیگه ببینید کار به کجا رسیده که خانواده میگفتن
بسه دیگه انقدر لباسای یه مدل پوشیدی
مثلا الان من سه تا شلوار مخصوص بیرون دارم که که هر سه تا مشکی هستش 
خانواده انقدر براشون تکراری شده بود
دیشب یه دونه شلوار کتون خاکستری هم هدیه دادن
بقیه هدیه ها رو هم نمیگم خصوصیه :)
اینم نوشتم برای اینکه تو خاطرم بمونه
-------------------------------------------------
21 سالگی تموم شد وارد 22 سالگی شدیم
پیرشدیما .... :(
  • م ح پرتو

نظرات  (۴)

سلام

مبارک باشه

ان شالله تولد 89 سالگی

پاسخ:
سلام
ممنون
  • زندگی کاروانی
  • بگو ببینم سولماز برات چی خریده!:دیییییییی

    ایشالا که 222 ساله بشی ولی چه فایده؟کسی که تولدش هست و مهمون نمی کنه مثل کسی می مونه که دوستش گوشی خریده باشه:))

    ایشالا که همیشه شاد و خرم و سلامت باشی :)
    پاسخ:
    سولماز پیچوند  ....
    222 خوبه موافقم
    تو نمیای مهمون بشی من که مشکلی ندارم
    هی گوشیت رو هم به رخ بکش
    والا با اون گوشی هاشون
    روز تولدت خودتو برا خدا لوس نکردی ؟این کارا مخصوص دخمل هاست که خودشون واسه همه لوس کنن و هر جوری هست کادو رو بگیرن .انشالله از عمرتون پشیمون نشید
    پاسخ:
    سلام
    من خودم رو برای هیشکی لوس نکردم
    کاش اما برای خدا لوس میکردم :(
    اصلا بلد نیستم
    همین الان پشیمونم چه برسه به یوم الحسره
    داماد بشی انشاالله که بیام بهت تسلیت بگم !!!!!!
    پاسخ:
    آرش جان ... خیلی نامردی ... :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">